اجرای اتاق تمیز​

اجرای تخصصی اتاق تمیز:

ساخت و اجرای اتاق تمیز شاید در نگاه اول خیلی پیچیدگی نداشته باشد اما در حقیقت، امری بسیار حساس و تخصصی است. چرا که ترکیبی از دانش و تجربه متخصصین داروسازی، مهندسی عمران و ابنیه، مهندسی مکانیک و تأسیسات، مهندسی برق، مهندسی صنایع و … را نیاز دارد. علاوه بر این ظرافت و حساسیت در ساخت و اجرای پروژه های اتاق تمیز، امری اجتناب ناپذیر است.

شرکت کیفیت پویان دارای چندین تیم حرفه‌ای در زمینه نصب تجهیزات و اجرای اتاق‌های تمیز در کلاس‌های تمیزی مختلف و بر مبنای حساسیت‌های صنایع داروسازی و تجهیزات پزشکی می‌باشد. از طرفی تجربه درخشان در زمینه انجام طراحی و تست‌های احراز کیفیت اتاق تمیز هم، موجب گردیده تا مسئولین پروژه‌های ساخت و اجرا به طور کامل بر حساسیت‌های اتاق تمیز واقف بوده و شرایط اجرایی را تماماً مطابق با استانداردهای موجود و درخواست کارفرما پیش ببرند.

خلاقیت‌های تیم مهندسی این شرکت در زمینه طراحی و نوآوری در ساخت برخی از تجهیزات نیز از سوی دیگر موجب گردیده تا کیفیت پویان به عنوان یک مشاور، طراح و مجری حرفه‌ای، صفر تا صد پروژه‌های اتاق تمیز را در دست بگیرد.

اعضای تیم طرحی و اجرای اتاق های تمیز شرکت کیفیت پویان، با توجه به تعدد پروژه های انجام شده در این زمینه، بهترین راهکارهای اصلاحی را برای اتاق های تمیزی که نیاز به بازسازی و یا اصلاح دارند، پیشنهاد می دهند.